piątek, 14 listopada 2014

Zakupy Rossmann. 1+1 gratis!

Hej wszystkim! 
Jak wszystkim wiadomo (lub nie), obecnie w Rossmannie jest promocja na wszystkie kosmetyki kolorowe do makijażu. Kupując jeden produkt, drugi tańszy lub w tej samej cenie otrzymujemy gratis. Promocja ta w poprzednich latach polegała na 40%-ej zniżce, w tym roku zasady się zmieniły. Osobiście nie kupiłam dużo, na moje szczęście w wadowickim Rossmannie nie było tłoku, zaznaczając, że na zakupy wybrałam się o 7 rano :D Kupiłam wszystko co chciałam i jestem bardzo zadowolona. Miałam problem z wyborem rzeczy, które chcę dostać w gratisie, ponieważ ostatnio dopada mnie kosmetyczny minimalizm. Tylko produkty sprawdzone i wydajne. Zapraszam do oglądania zdjęć :) 



Na pierwszy rzut idzie podkład firmy Maybelline, SuperStay Better Skin. To już moje drugie opakowanie tego produktu. Pierwsze właśnie kończę, a szczerze to nie pamiętam kiedy je kupiłam! Podkład jest niesamowicie wydajny, ma dla mnie idealny odcień (jestem trupim bladziochem i znalezienie wystarczająco jasnego podkładu graniczy z cudem), świetnie stapia się z skórą i ma bardzo fajne krycie, które w pełni mnie zadowala. Cena tego produktu to 39.99, poprzednie opakowanie kupiłam w promocji za 27.99. 


Do podkładu, dobrałam pomadkę, również firmy Maybelline z serii Color Sensational o numerku 103. Nigdy nie miałam styczności z pomadkami tej firmy, ale słyszałam same pochlebne opinie na ich temat. Moja pomadka jest w kolorze delikatnego, cukierkowego różu z malutkimi drobinkami, które dodają uroku. Koszt tej pomadki to 27.99


 

Kolejnym zakupem są dwie mascary Lovely, na pewno wszystkim znane. Są to moje numery jeden jeśli chodzi o mascary. Rewelacyjnie unoszą i wydłużają rzęsy przy czym cena jest śmiesznie niska. Pobiły nawet 2000 Calorie z Max Factora, wzięłam dwie, jedną w gratisie. 


I ostatnim produktem który dostałam w prezencie od mamy jest lakier piaskowy z Wibo, ma tak cudowne kolory, że mogłabym patrzeć na niego cały czas, póki co nie miałam okazji go nałożyć ale pewnie zrobię to w najbliższym czasie. 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz